שירות לקוחות צ’מפיון מוטורס

חברת צ’מפיון מוטורס, המוכרת גם בשם “צ’מפיון”, היא יבואנית רכב ותיקה בישראל, שנוסדה בשנת 1966. החברה פועלת בתחום יבוא והפצה של כלי רכב פרטיים ומסחריים, והיא מייצגת בלעדית את קונצרן פולקסווגן בישראל.

פעילות החברה:

  • יבוא והפצה של מותגי רכב: צ’מפיון מוטורס מייבאת ומשווקת בישראל את המותגים הבאים:
    • אאודי
    • פולקסווגן
    • סיאט
    • סקודה
    • קופרה
  • ניהול אולמות תצוגה: החברה מפעילה רשת ענפה של אולמות תצוגה ברחבי הארץ, שם ניתן ליהנות ממגוון שירותים, ביניהם:
    • הצגת דגמי הרכב השונים
    • ייעוץ מקצועי לרכישת רכב
    • אפשרות לביצוע נסיעת מבחן
    • שירותי מימון
  • הפעלת מרכזי שירות: צ’מפיון מוטורס מפעילה רשת רחבה של מרכזי שירות ברחבי הארץ, שם ניתן לקבל שירותי אחזקה ותיקון לכל דגמי הרכב שהיא מייבאת.
  • שירותים נוספים: החברה מציעה מגוון שירותים נוספים, ביניהם:
    • שירותי ליסינג
    • טרייד אין
    • ביטוח רכב
    • שירותי דרך
    • אספקת חלפים ואביזרים

יתרונות החברה:

  • ניסיון רב: צ’מפיון מוטורס פועלת בתחום יבוא הרכב בישראל מזה למעלה מ-50 שנה, וצברה ניסיון רב לאורך השנים.
  • אמינות: החברה ידועה באמינותה ובשירות האיכותי שהיא מעניקה ללקוחותיה.
  • מגוון רחב של דגמים: צ’מפיון מוטורס מציעה מגוון רחב של דגמים בכל טווחי המחירים, כך שכל לקוח יכול למצוא את הרכב המתאים לצרכיו.
  • רשת ענפה של אולמות תצוגה ומרכזי שירות: החברה מפעילה רשת ענפה של אולמות תצוגה ומרכזי שירות ברחבי הארץ, מה שמקל על הנגישות ללקוחות.
  • שירותים נוספים: צ’מפיון מוטורס מציעה מגוון שירותים נוספים המעניקים ללקוחות חווית רכישה נוחה ומקיפה.

כל הדרכים ליצור קשר עם צ'מפיון מוטורס שירות לקוחות

טלפון שירות לקוחות: 6363*

שעות פעילות המוקד: בימים א-ה, בשעות 08:00-17:00

בימי ו, בשעות 08:00-12:30

מעבר למרכזי שירות: לחצו כאן 

כתובת למשלוח דואר:

רח’ הלח”י 9 בני ברק

צ'מפיון מוטורס ברשתות החברתיות

פנייה דרך האפליקציה של צ'מפיון מוטורס

צ’מפיון מוטורס באנדרואיד

טיפים ליצירת קשר עם צ’מפיון מוטורס:

לפני יצירת קשר:

  • הגדירו את הנושא: ודאו מהי הסיבה שבגללה אתם רוצים ליצור קשר עם צ’מפיון מוטורס. האם זה בנוגע לתלונה, לשאילתה, לברור מידע על רכב, לתזמון טיפול, או משהו אחר?

  • אספו מידע רלוונטי: הכינו מראש את כל המידע הרלוונטי, כגון מספר דגם הרכב, מספר רכישה, מספר טלפון, כתובת דוא”ל, ותיאור מפורט של הבעיה או הבקשה.

  • בחרו את ערוץ הקשר המתאים: צ’מפיון מוטורס מציעה מגוון ערוצי קשר,

    • אתר האינטרנט: ניתן למצוא מידע רב באתר, כולל שאלות ותשובות, טופס יצירת קשר, ואפשרויות לשימוש בשירותים מקוונים.

    • טלפון: ניתן ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של צ’מפיון מוטורס.

    • דוא”ל: ניתן לשלוח דוא”ל למחלקת שירות הלקוחות.

    • אפליקציות: ניתן להשתמש באפליקציות צ’מפיון מוטורס ליצירת קשר, הזמנת תורים, וקבלת מידע.

    • סניפים: ניתן לפנות באופן אישי לאחד מסניפי צ’מפיון מוטורס ברחבי הארץ.

במהלך יצירת קשר:

  • היו סבלניים: ייתכן שתצטרכו להמתין מספר דקות עד למענה טלפוני או תגובה בדוא”ל.

  • היו ברורים ותמציתיים: הסבירו את עניינכם בצורה ברורה ותמציתית, תוך שימוש במידע הרלוונטי שאספתם.

  • היו מנומסים: יחסו כבוד לצוות שירות הלקוחות.

  • השאירו פרטים ליצירת קשר: ודאו שהשארתם את פרטיכם המלאים, כגון שם, מספר טלפון וכתובת דוא”ל,

    • במקרה שתצטרכו לחזור אליכם בהמשך.



עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!