עיתון “הארץ”, נוסד בשנת 1919, הוא אחד העיתונים הוותיקים והמשפיעים ביותר בישראל. לאורך השנים, שימש העיתון כבמה מרכזית לדיון ציבורי, פוליטי ותרבותי, תוך שהוא משקף את המורכבות וההוויה הייחודית של החברה הישראלית.
עיתון הארץ: עובדות מרכזיות
העתיק ביותר: “הארץ” הוא היומון הוותיק ביותר בישראל, נוסד ב-18 ביוני 1919 על ידי יצחק לייב גולדברג (יל”ג).
- שם: בתחילה נקרא “חדשות הארץ – עיתון יומי לענייני החיים והספרות”, וקיבל את שמו הנוכחי בדצמבר 1919.
- בעלות: שייך לקבוצת “הארץ”, הנמצאת בשליטת משפחת מוזס.
- פורמט: יוצא לאור כיומון מודפס ודיגיטלי.
- אתר חדשות: אתר “הארץ” פועל במקביל לעיתון המודפס, ומציע מגוון תכנים, חלקם זמינים רק למנויים.
- השפעה: נחשב לאחד העיתונים המשפיעים ביותר בישראל, ידוע בעיתונות חוקרת ובעמדות ליברליות.
- נתונים: נכון לינואר 2022, שיעור החשיפה של העיתון עומד על 5.1% בימות השבוע ו-5.5% בסופי השבוע.
- מחלוקות: לאורך השנים עורר “הארץ” מחלוקות רבות, בעיקר סביב עמדותיו הפוליטיות וסיקורו את הסכסוך הישראלי-פלסטיני.
הנה כמה אירועים בולטים בהיסטוריה של “הארץ”:
- 1948: העיתון תומך בהקמת מדינת ישראל.
- 1967: העיתון מפרסם את “מכתב השמונה”, הקורא לנסיגה מהשטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים.
- 1983: העיתון חושף את פרשת “עסק ביש”, שבה ישראל מכרה נשק לאיראן.
- 2013: אתר “הארץ” מתחיל לגבות תשלום עבור רוב התכנים שלו.
- 2017: עיתונאי “הארץ” אורי בלאו זוכה בפרס פוליצר על חשיפת מסמכי פנמה.
הארץ” כיום:
- עורך ראשי: אלוף בן.
- מיקום: תל אביב.
- אתר אינטרנט: https://www.haaretz.co.il/.
- מדיה חברתית: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם.
לסיכום: “הארץ” הוא עיתון ותיק ומשפיע בישראל, ידוע בעיתונות חוקרת, עמדות ליברליות וסיקור מקיף של אירועים פוליטיים וחברתיים.
כל הדרכים ליצור קשר עם עיתון הארץ שירות לקוחות
מייל: customer_service@haaretz.co.il
המוקד הטלפוני: 03-5121333 או 5200*
פקס: 03-5121349
שעות פעילות: א’-ה’ 08:00-13:00, ימי שישי וערבי חג: 08:00-12:00
ניתן לקבל שירות במייל/ בווטסאפ עד השעה 20:00
כתובת למשלוח דואר:
רחוב זלמן שוקן 21, תל אביב, מיקוד 6159001, ת.ד 59024
עיתון הארץ ברשתות החברתיות
טיפים ליצירת קשר עם שירות לקוחות “הארץ”:
לפני יצירת קשר:
- הגדירו את הבעיה: ודאו שאתם מבינים את הבעיה או השאלה שלכם בצורה ברורה ומדויקת.
- אספו מידע רלוונטי: הכינו את כל המידע הרלוונטי, כגון מספר מנוי, פרטי חשבון, תאריכים רלוונטיים, הודעות שגיאה וכדומה.
- בדקו את אתר “הארץ”: ייתכן שתמצאו פתרון לבעיה שלכם באתר האינטרנט של “הארץ”.
במהלך יצירת קשר:
- היו סבלניים: ייתכן שתצטרכו לחכות זמן מה עד שתקבלו מענה.
- היו אדיבים: נציגי שירות הלקוחות יעילים יותר כאשר אתם מתנהגים בצורה אדיבה ומכובדת.
- היו ברורים: הסבירו את הבעיה שלכם בצורה ברורה ותמציתית.
- היו ספציפיים: ספקו פרטים רלוונטיים ככל האפשר.
- היו עקשניים: אם אינכם מרוצים מהתשובה שקיבלתם, אל תתביישו לבקש לדבר עם מנהל.