תל אביב היא העיר המרכזית ביותר במדינת ישראל, תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל והיא מהווה מרכז התרבות ואמנות, כלכלה ותקשורת בישראל. בתל אביב נמצאים מערכות הבנק של ישראל, נציגויות בינלאומיות ושגרירויות מרחבי העולם.
נכון לשנת אלפיים ועשרים מתגוררים בתל אביב ארבע מאות שישים אלף שלושת אלפים שמונה מאות ושמונה תושבים קבועים. יש בעיר יותר משבעים אלף בתי עסק המהווים ציר מרכזי בכלכלה. עיריית תל אביב מעניקה לתושביה מגוון שירותים שונים.
שירות לקוחות עיריית תל אביב הפועל סביב השעון כדי לתת מענה לתושבי העיר, יש מגוון גדול של אפשרויות ליצור קשר עם עיריית תל אביב, אספנו עבורכם את כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית תל אביב.
כל הדרכים ליצור קשר עם עיריית תל אביב שירות לקוחות
טלפון 106 פלוס לתושבי תל-אביב-יפו וגוש דן.
לתושבים מחוץ לתל-אביב-יפו טלפון: 03-5238888
מטלפון נייד: 9106 *
פקס 03-5216445
שירות מיוחד לנכים בעלי תו חניה בטלפון 03-5217777, מיועד עבור טיפול מיידי בתפיסת מקומות חניה של נכים
תשלום דוחות חניה
טלפון: 3013*
טלפון נוסף: 03-7244444
פקס: 03-7240098
כתובת למשלוח דואר: שדרות ירושלים 110
שעות פעילות: ראשון עד רביעי החל מהשעה 08:00 עד 16:00, יום חמישי 08:00 עד 15:00
מוקד תמיכה טכנית לדיגיתל ושירותים מקוונים
טלפון: 3013*
שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה: 08:00 עד 18:00,
מוקד תמיכה טכנית לזימון תורים, מידע מקוון ויישומונים
טלפון: 3013* – שלוחה 4
שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה: 08:00 עד 18:00,
ארנונה: בימים ראשון עד רביעי החל מהשעה 08:00 עד 16:00, יום חמישי 08:00 עד 15:00 – שלוחה 2
עיריית תל אביב ברשתות החברתיות
תלונות עיריית תל אביב..?
כתובת למשלוח דואר: אבן גבירול 69 עיריית תל-אביב-יפו
פקס: 03-5216597
שעות פעילות מענה טלפוני: בימים ראשון עד רביעי החל מהשעה, 08:00 עד 18:00, יום חמישי, 08:00 עד 16:00
שעות פעילות קבלת קהל: בימים ראשון עד רביעי החל מהשעה, 08:00 עד 18:00, יום חמישי, 08:00 עד 16:00