היסטוריה: חברת חצי חינם נוסדה בשנת 1989 בחולון על ידי זכי שלום ומרדכי קופרלי. תחילה עסקה החברה ביבוא ושיווק של מוצרי ניקוי, ולאחר מכן התרחבה והקימה סניפים קטנים לממכר מוצרים אלו. בשנת 2002 נפתח סניף הדגל של הרשת ברחוב המרכבה בחולון, ובשנים שלאחר מכן נפתחו סניפים נוספים ברחבי מרכז הארץ.
מגוון מוצרים:
חצי חינם מציעה מגוון רחב של מוצרים, ביניהם:
- מוצרי ניקוי: חומרי ניקוי כלליים, מוצרי ניקוי ייעודיים, מוצרי כביסה, מוצרי טואלטיקה ועוד.
- כלי בית: כלי מטבח, כלי אירוח, כלי אחסון, ריהוט גן ועוד.
- מוצרים לתינוקות: מזון לתינוקות, טיטרים, מוצרי היגיינה לתינוקות ועוד.
- מוצרים לחיות מחמד: מזון לחיות מחמד, אביזרים לחיות מחמד ועוד.
מחירים: חצי חינם ידועה במחירים הנוחים שלה. הרשת מציעה מגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים, תוך הקפדה על איכות גבוהה.
שירות לקוחות: חצי חינם שמה דגש על שירות לקוחות איכותי ומקצועי. צוות העובדים של הרשת זמין ומיומן, ומסייע ללקוחות בכל שאלה ובקשה.
דוגמאות לשירותי לקוחות:
- אפשרות להזמנת קניות אונליין
- שירות לקוחות טלפוני
- שירות לקוחות במייל
- שירותי החזרה והחלפה
נגישות: חצי חינם משקיעה משאבים רבים בנגישות, ומציעה מגוון שירותים לאנשים עם מוגבלויות.
לסיכום: חברת חצי חינם היא רשת מרכולים פופולרית המציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים. הרשת ידועה בשירות הלקוחות האיכותי שלה ובנגישות ללקוחות עם מוגבלויות.
כל הדרכים ליצור קשר עם חצי חינם שירות לקוחות
טלפון
9097*
054-9949097
sms
054-3319097
כתובת למשלוח דואר:
המרכבה 31 חולון, מיקוד 5885119
חצי חינם ברשתות החברתיות
טיפים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חצי חינם
- נסו להשתמש בשעות פחות עמוסות: ייתכן שתצטרכו להמתין זמן רב יותר בשעות השיא, כמו בבוקר או בסוף היום.
- שקלו להשתמש באפשרויות השירות העצמי: באתר חצי חינם ניתן למצוא מידע רב ותשובות לשאלות נפוצות.
- שתפו את חוויתכם: לאחר קבלת השירות, שתפו את חוויתכם עם חצי חינם, הן חיובית והן שלילית. משוב של לקוחות תורם רבות לשיפור השירות לאורך זמן.