עלי אקספרס זוהי חנות און ליין אשר פועלת בסין הרחוקה. החברה נמצאת בבעלות של קבוצת עליבאבא, האתר עלה לאוויר בשנת אלפיים ועשר ועד מהרה הוא חולל סערה בשוק הקניות באינטרנט. באמצעות האתר יצרנים וחברות שונות מציעות לקונים מכל רחבי העולם את המוצרים שלהם במחירים שווים לכל כיס.
כיום עלי אקספרס הוא בין אתרי המכירות המובילים בעולם, עם היקף מכירות אדיר זהו אחד האתרים המצליחים בעולם עם מספר משתמשים שרק הולך וגדל כל הזמן.
החברה מחזיקה עובדים בכל רחבי העולם אשר מעניקים שירות לקוחות במגוון ערוצי תקשורת שונים. ניתן לפנות לעלי אקספרס בכל שאלה בקשה או תלונה. אספנו עבורכם את ערוצי התקשורת השונים של עלי אקספרס שירות לקוחות.
כל הדרכים ליצור קשר עם עלי אקספרס שירות לקוחות
עלי אקספרס מוקד שירות טלפוני: 86-571-8502-2088+
מייל שירות לקוחות:
Home@aliexpres.com
כתובת למשלוח דואר:
969 West Wen Yi Road Yu Hang District Hangzhou 311121, China
עלי אקספרס ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור עלי אקספרס
כתובת למשלוח דואר: West Wen Yi Road Yu Hang District Hangzhou 311121, China
מייל נציב תלונות הציבור: tradesecurity@aliexpress.com
כדי להגיש תלונה דרך אתר האינטרנט של עלי אקספרס יש לבצע את הפעולות הבאות:
כניסה לאתר והתחברות לשם המשתמש שלכם, היכנסו להזמנות שלכם, ליד ההזמנה יש כפתור פרטי ההזמנה שם ניתן לפתוח תלונה און ליין, ניתן לפרט את הבעיה, אם המוצר לא הגיע או הגיע פגום. במידה ואתם מעוניינים אתם יכולים לבקש החזר מלא על הרכישה.
לאחר שליחת התלונה תועברו לדף סיכום שם תוכלו לראות את ההתקדמות של הטיפול בבעיה, כמו כן ניתן גם לבטל את התקלה או להוסיף מידע חדש.