רשת הסופרים הישראלית שופרסל היא הראשונה שהקימה ופתחה סופר מודרני במדינת ישראל. היה זה בשנת חמישים ושש של המאה העשרים אז יזם צעיר בשם בן ציון בן חיים הגה רעיון יוצא דופן לפתוח סופרמרקט בישראל דומים לאלה הקיימים בארצות הברית.
כיום שופרסל היא אחת מהרשתות הקמעונאיות הגדולות והמובילות בישראל עם מספר עצום של סניפים בכל רחבי המדינה עם למעלה משלוש מאות סניפים וכמעט שמונה עשרה אלף עובדים מכ המגזרים והדתות אשר משרתים בכל יום מיליוני לקוחות. לאורך השנים הרשת התרחבה והחלה להציע מוצרים נוספים מלבד מזון, חשמל ואלקטרוניקה, כלי בית, מתנות, הלבשה ועוד.
חברת שופרסל מחזיקה עשרות אלפי עובדים אשר מעניקים שירות ללקוחות החברה, כחברה גדולה ומובילה במשק הישראלי שופרסל מחויבת להעניק שירות לקוחות במגוון ערוצי תקשורת לכן החברה מציעה מגוון גדול של ערוצי תקשורת בהם ניתן ליצור קשר עם החברה לכל בעיה שאלה או תלונה שיש לכם, אספנו עבורכם את כל הדרכים ליצור קשר עם שופרסל שירות לקוחות.
כל ערוצי התקשורת שופרסל שירות לקוחות
טלפון שירות לקוחות: 03-9481515
שירות לקוחות לפי נושא: 1-800-68-68-68 או 03-9480906
שופרסל אונליין: 1-800-56-56-56
ווטסאפ: 052-7986644
מייל: sherutk@shufersal.co.il.
להצטרפות למועדון לקוחות: 1-800-70-40-40, 03-9480923
כתובת למשלוח דואר: שמוטקין בנימין 30, ראשון לציון
שעות פעילות המוקד:
בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 17:00 שישי שבת סגור
נגישות בשופרסל
טלפון: 03-5458323
פקס: 03-9483889
שעות פעילות המוקד:
בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 17:00 שישי שבת סגור
שופרסל ברשתות חברתיות
שופרסל BE
טלפון: 1-800-071-060
פקס: 03-9480906
שעות פעילות המוקד:
בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 17:00 שישי שבת סגור
ביטול והחזרה
כתובת למשלוח דואר: רחוב בנימין שמוטקין 30, ראשון לציון 7536333.
מייל: Online@shufersal.co.il
וואטסאפ: 0527986644.