לירון קטלן, היזם הדיגיטלי ובעליה של חברת ניהול מוניטין מסביר, מדוע בעל עסק בלי זימון תורים פוגע לעצמו במוניטין.
בעלי עסקים צריכים להיות מודעים לחשיבות של זימונים לתורים. זה לא קשור רק למוניטין והתדמית. זה גם משפיע על שירות הלקוחות.
ע”פ לירון קטלן, מענה לשיחות טלפון הן אחד הדברים החשובים ביותר לבעל עסק, שכן הן עוזרות לשמור על ניהול מוניטין חיובי שיש לעסק מענה מהיר וזמין, מסייע ליצור תדמית חיובית, שזה מה שהלקוחות מחפשים ובפועל מתן שירות לקוחות טוב יותר.
שיחות טלפון הן חלק חשוב בעסק. זה עוזר לעסק לשמור על המוניטין שלו ולוודא שלקוחותיו מרוצים.
אך כיום עם ההתפתחות הדיגיטלית אנשים כבר התרגלו להזמין תורים באינטרנט, דבר אשר חוסך זמן ומאמץ ומאפשר להזמין תור בכל שעה, במיוחד לכאלו שהזמן הפנוי שלהם בערב או בלילה , הרבה אחרי שהמוקד של העסק נסגר. לירון קטלן ממשיך ומוסיף כי דבר זה מאפשר ללקוחות להזמין תור לתאריך ולשעה שהם יכולים ורוצים ללא צורך בנציג שיענה להם רק על מנת לקבוע את התור.
עסקים עם זימוני תורים נוטים יותר להצליח מכיוון שהם מסוגלים לקבל שירות לקוחות טוב יותר ולבסס את התדמית שלהם בשוק כחדשניים ומתקדמים וככאלו שמספקים שירות זמין ומהיר. ללירון קטלן חשוב לציין שגם לחברות אלו יש אופציה להפגע מבחינת מוניטין, למשל אם יספקו מערכת לזימון תורים אך לא יהיה תורים או שיהיה קשה לקבוע למועדים קרובים או אפילו שהמערכת תקרוס ולא תעבוד הרבה פעמים..זה יוצר תסכול וחוסר סבלנות מצד הלקוח, אשר כאקט ישיר יפגע במוניטין של העסק, כי דקה אחרי שהוא מתעצבן הוא ילך ויכתוב ביקורות וחוות דעת שליליות, ואם זה עסק גדול עם הרבה לקוחות או עסק ציבורי הוא אף חשוף לכתבות שליליות באתרי חדשות.
האם מערכת זימון תורים תורמת לעסקים? לירון קטלן בטוח שכן!
מערכת לזימון תור יכולה לעזור לעסקים לחסוך זמן וכסף. זוהי דרך מצוינת לבעלי עסקים לנהל את שירות הלקוחות וצוותי המכירות שלהם.
מדובר במערכת המסייעת ללקוחות ליצור קשר עם נציגי החברה. מערכת זו מוודאת שהלקוחות יוכלו להגיע לקבל שירות / ייעוץ / מוצרים עם מישהו מהחברה ולא יצטרכו לחכות בטלפון לזמן בלתי מוגבל.
למעשה, הוספה של מערכת זימון תורים לעסק זוהי דרך לניהול תהליך שירות הלקוחות. זוהי המערכת המחברת בין לקוחות לפקידי קבלה וגם לנציגי מכירות. מערכת להתקשרות כזו יכולה לעזור לעסקים לשפר את המוניטין, התדמית ושירות הלקוחות שלהם.
מערכת קריאת תור יכולה לתרום לעסקים בדרכים רבות. דרך אחת היא על ידי שיפור המוניטין של העסק. סביר יותר שלקוחות יהיו מרוצים כשהם מוחזקים לתקופה קצרה אם הם יודעים שהם יתחברו למישהו בקרוב. דרך נוספת שהיא תורמת היא באמצעות שיפור תדמית החברה. כאשר לקוחות רואים שיש אנשים אחרים שמחכים לפניהם, זה גורם להם להרגיש שהשיחה או ההודעה שלהם חשובה ולא סתם עוד הפרעה ביום שלהם. דרך נוספת שזה תורם לעסקים היא על ידי שיפור שירות הלקוחות מכיוון שאתה מסוגל לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה יותר כאשר יש לך יותר משאבים זמינים לרשותך, כגון יכולת להעביר שיחות או לענות על שאלות בזמן שאנשים אחרים בתור ממתינים שֶׁלָהֶם