חברת דקה 90 היא אחת החברות הגדולות והמובילות בתחום של ענף התיירות בישראל, היא אחת החברות הראשונות בישראל אשר הציעו שירותי תיירות און ליין של מוצרי תיירות שונים בארץ וברחבי העולם, כיום חברת דקה תשעים יצרה שוק תיירות מקוון מפותח שפתח את התחרות לחברות רבות בתחום, במשך הזמן מאז החברה הוקמה היא גדלה והתפתחה החברה נשארת כל הזמן דינמית ומוסיפה מוצרים חדשים עבור לקוחותיה.
דקה 90 מציעה שירותים רבים ומגוונים כמו, שירותי תיירות פנים ותיירות חוץ, חבילות נופש, מלונות וצימרים, טיולים מאורגנים, ימי כיף, טיסות, השכרת רכב, חבילות ספא, כרטיסים לאירועי תרבות והופעות ועוד שירותים נלווים, כמו כל חברה גדולה חברת דקה 90 מציעה מגוון ערוצי תקשורת עבור לקוחותיה עבור כל בעיה או כל שאלה שיש לכם.
שירות לקוחות הדקה ה90 -כל דרכי התקשרות מול שירות לקוחות דקה 90
מייל: daka90@daka90.co.il
כתובת למשלוח דואר: רחוב המסגר 9 תל אביב מיקוד 6777658
חיוג מקוצר: 9090*
מספר טלפון שירות לקוחות: 073-3909081
פקס: 03-7608460
טלפון למקרה חירום בחו”ל: 972733909025+ מענה אנושי 24/7
מייל למקרי חירום: sos90@daka90.co.il – מייל 24/7
מרכז הזמנות טלפוני: 073-3909090
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות הדקה ה90
ימים ראשון עד חמישי החל משעה 08:00 עד 21:00, שישי החל מהשעה 08:00 עד 14:00 בימי שבת המוקד סגור ניתן להתקשר אל מספרי החירום.
באתר האינטרנט של החברה תוכלו למצוא בצד השמאלי של המסך יש כפתור בצבע סגול בלחיצה על הכפתור נפתחות מספר אפשרויות של יצירת קשר עם החברה, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם ואת הבקשה או השאלה שלכם, כמו גם לפנות אליהם דרך הווטסאפ, או המסנג’ר, במידה ואתם מעוניינים להשאיר לחברה הודעה יש למלא את כל הפרטים הדרושים ולהוסיף את תוכן הבעיה או השאלה שאתם מעוניינים לברר.