רכבת קלה דנקל (Dankal) – שירות לקוחות, יצירת קשר ומידע על חברת נת"ע (NTA)
על הרכבת הקלה – קו אדום (Red Line)
הרכבת הקלה דנקל (Dankal) היא פרויקט התחבורה הציבורית הראשון מסוגו בישראל, שהושק במסגרת הקו האדום של חברת נת"ע (NTA – נתיבי תחבורה עירוניים). הקו האדום מחבר בין הערים פתח תקווה, בני ברק, רמת גן, תל אביב-יפו ובת ים, ומהווה צעד משמעותי בשיפור נגישות התחבורה במרכז הארץ.
מהו הקו האדום של הרכבת הקלה?
הקו האדום עובר בין פתח תקווה בדרום ועד בת ים בצפון, תוך חציית הערים המרכזיות באזור גוש דן. הקו כולל תחנות תת-קרקעיות ואזוריות, ומטרתו לצמצם עומסי תנועה ולהקל על הנוסעים להגיע ליעדם במהירות וביעילות.
תחנות עיקריות בקו האדום כוללות את:
- תחנת הרכבת בת ים
- תחנת תל אביב ההגנה
- תחנת בני ברק
- תחנת פתח תקווה מרכז
- תחנת תל אביב אלנבי
- תחנת יפו
יצירת קשר עם חברת דנקל (Dankal)
לשירות לקוחות ולבירורים על הרכבת הקלה והקו האדום, ניתן ליצור קשר עם דנקל בטלפון 9943*.
דרכי התקשרות נוספות:
- טלפון שירות לקוחות: 9943*
- פקס: 03-7248590
- כתובת מייל: info@nta.co.il
ניתן לפנות גם באמצעות טופס מקוון באתר הרשמי של חברת נת"ע
שעות פעילות שירות לקוחות
מוקד שירות הלקוחות של דנקל זמין לשיחות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00-18:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-13:00.
מידע על חברת נת"ע (NTA)
חברת נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ היא החברה האחראית על תכנון, ביצוע והפעלת מערכות הסעת ההמונים באזור גוש דן. החברה הוקמה על ידי הממשלה במטרה לשפר את מערך התחבורה הציבורית ולהפחית את עומסי התנועה באזור המרכז.
משימות עיקריות של חברת נת"ע:
- פיתוח קווי רכבת קלה באזור גוש דן
- הפעלת שירותי תחבורה ציבורית מתקדמים
- שיפור הנגישות התחבורתית בישראל
- תכנון פרויקטים עתידיים נוספים (כגון הקו הירוק והקו הסגול)
תחנות הקו האדום של הרכבת הקלה
הקו האדום כולל כ-34 תחנות, מתוכן 10 תחנות תת-קרקעיות, אשר יופעלו באמצעות רכבות מודרניות ומתקדמות. התחנות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת לשיפור חוויית הנסיעה של הנוסעים, כולל מערכות מידע בזמן אמת, נגישות מלאה לאנשים עם מוגבלויות ומערכות אבטחה מתקדמות.
יתרונות הרכבת הקלה
- מהירות ויעילות: נסיעה רציפה ללא פקקים
- שמירה על איכות הסביבה: שימוש בתחבורה ציבורית מפחית זיהום אוויר
- נוחות ובטיחות: תחנות נגישות, מערכות מידע מתקדמות ואבטחה
זימון תור לשירות הלקוחות
נכון להיום, יצירת קשר עם דנקל לא דורשת זימון תור מראש. עם זאת, לפניות מורכבות ניתן להשתמש בטופס הפנייה באתר חברת נת"ע או לשלוח מייל לכתובת info@nta.co.il.
תקלות, בעיות ותלונות
אם נתקלתם בבעיה או ברצונכם להגיש תלונה בנוגע לשירות הרכבת הקלה, תוכלו לפנות למוקד הטלפוני במספר 9943* או להשאיר פנייה באתר הרשמי של חברת נת"ע. החברה מתחייבת לטפל בפניות הציבור בהקדם האפשרי ולספק מענה מהיר ואיכותי.
חשוב לדעת
הרכבת הקלה דנקל היא פרויקט תחבורה ציבורית פורץ דרך בישראל, שמטרתו לשדרג את מערכת התחבורה בגוש דן. למידע נוסף, יצירת קשר וזימון תור לשירות הלקוחות של חברת דנקל, ניתן לפנות למוקד הטלפוני או לבקר באתר חברת נת"ע.
הרכבת הקלה בגוש דן: הקו האדום, הקו הירוק והקו הסגול
פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, בהובלת חברת נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ, כולל שלושה קווים מרכזיים: הקו האדום, הקו הירוק והקו הסגול. שלושת הקווים נועדו לשדרג את התחבורה הציבורית בישראל, להפחית את עומסי התנועה במרכז הארץ ולהעניק לנוסעים פתרון תחבורתי יעיל, מהיר ונוח.
הקו האדום (The Red Line)
אודות הקו האדום
הקו האדום הוא הקו הראשון של הרכבת הקלה שנכנס לפעילות בישראל. הוא עובר בין הערים בת ים בדרום לבין פתח תקווה בצפון, תוך שהוא חוצה את תל אביב-יפו, רמת גן ובני ברק.
הקו כולל כ-34 תחנות, מתוכן 10 תחנות תת-קרקעיות ו-24 תחנות עיליות. אורכו הכולל של הקו האדום הוא כ-24 ק"מ.
תחנות מרכזיות בקו האדום
- בת ים – קוממיות
- יפו – שדרות ירושלים
- תל אביב – אלנבי
- תל אביב – ההגנה
- בני ברק – ז'בוטינסקי
- פתח תקווה – אם המושבות
שעות פעילות הקו האדום
- ימים ראשון עד חמישי: 06:00 בבוקר ועד חצות
- ימי שישי וערבי חג: 06:00 בבוקר ועד 14:00
- מוצאי שבתות וחגים: החל מ-20:30
זמני נסיעה בקו האדום
הנסיעה לאורך הקו כולו אורכת כ-55 דקות, כאשר הרכבת עוברת בתדירות גבוהה, אחת ל-4-6 דקות בשעות השיא.
הקו הירוק (The Green Line)
אודות הקו הירוק
הקו הירוק של הרכבת הקלה עתיד לחבר את הרצליה בצפון עם חולון וראשון לציון בדרום, תוך שהוא עובר דרך תל אביב-יפו, רמת השרון ואור יהודה.
אורכו הכולל של הקו הירוק יהיה כ-39 ק"מ, והוא יכלול 62 תחנות, מתוכן 4 תחנות תת-קרקעיות.
תחנות מרכזיות בקו הירוק
- הרצליה – תחנת רכבת הרצליה
- תל אביב – קפלן
- תל אביב – דרך נמיר
- חולון – סוקולוב
- ראשון לציון – תחנת רכבת משה דיין
זמני נסיעה בקו הירוק
- משך הנסיעה לכל אורכו מוערך בכ-70 דקות.
- תדירות הרכבת צפויה להיות כל 6 דקות בשעות השיא.
הקו הסגול (The Purple Line)
אודות הקו הסגול
הקו הסגול מתוכנן לחבר את יהוד-מונוסון, אור יהודה, קריית אונו ורמת גן עם תל אביב-יפו. בניגוד לקווים האדום והירוק, הקו הסגול יהיה כולו עילי ולא יכלול תחנות תת-קרקעיות.
אורכו הכולל של הקו הסגול יהיה כ-29 ק"מ, והוא יכלול 43 תחנות.
תחנות מרכזיות בקו הסגול
- יהוד – ויצמן
- אור יהודה – יהדות קנדה
- קריית אונו – שלמה המלך
- רמת גן – אבא הלל
- תל אביב – בן צבי
זמני נסיעה בקו הסגול
- משך הנסיעה לכל אורכו מוערך בכ-60 דקות.
- תדירות הרכבת צפויה להיות כל 5-7 דקות.
שירות לקוחות ויצירת קשר
לכל שאלה, בעיה או תלונה בנוגע לשלושת הקווים של הרכבת הקלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של דנקל בטלפון 9943*.
ליצירת קשר עם חברת נת"ע:
- טלפון: 03-724-8588
- דוא"ל: info@nta.co.il
- אתר: www.nta.co.il
סיכום
הקווים האדום, הירוק והסגול מהווים יחדיו את הבסיס למערכת תחבורה ציבורית מתקדמת באזור גוש דן. עם כניסת הקווים לפעילות, התושבים ייהנו מפתרון תחבורה מודרני, נגיש, מהיר ויעיל.