שירות לקוחות איקאה

איקאה היא רשת בינלאומית של חנויות ריהוט והום סטיילינג, שנוסדה בשבדיה בשנת 1943 על ידי אינגוור קמפרד. החברה מוכרת רהיטים להרכבה עצמית, מוצרי טקסטיל, אביזרי מטבח, כלי נוי ועוד.

היסטוריה

אינגוור קמפרד, מייסד איקאה, החל את פעילותו בשנת 1926, כאשר פתח חנות קטנה למכירת עצים ורהיטים בעיר אלמארט בשוודיה. בשנות ה-30 של המאה ה-20, הוא החל לפתח רהיטים להרכבה עצמית, כדי להוזיל את העלויות ולהפוך את הרהיטים לזמינים יותר עבור הציבור הרחב.

כיום, איקאה היא אחת החברות הגדולות בעולם בתחום ריהוט והום סטיילינג. ישנם יותר מ-460 סניפי איקאה ב-50 מדינות ברחבי העולם, וחברה מעסיקה כ-200,000 עובדים.

איקאה בישראל

איקאה החלה את פעילותה בישראל בשנת 2001, עם פתיחת הסניף הראשון בנתניה. כיום ישנם בישראל שישה סניפי איקאה, הממוקמים בנתניה, ראשון לציון, קריית אתא, באר שבע, אשתאול ופתח תקווה.

הסניפים של איקאה בישראל מציעים מגוון רחב של מוצרים, החל מרהיטים בסיסיים ועד לעיצובים מודרניים. החברה מציעה גם מבצעים וחסכוניות רבות, כדי להפוך את הרהיטים לזמינים יותר עבור הציבור הרחב.

שירות לקוחות איקאה בישראל

איקאה ישראל מציעה שירות לקוחות מקיף, המאפשר ללקוחות לקבל מענה לכל פנייה או שאלה. שירות הלקוחות זמין באמצעות מספר הטלפון 1-800-772-772, באתר האינטרנט של החברה, ובדואר אלקטרוני.

השירות כולל:

  • מענה לשאלות לגבי מוצרים, מחירים, מבצעים ועוד.
  • סיוע בהזמנות ומשלוחים.
  • טיפול בתלונות ובבעיות.
  • שירותי אחריות ושירות לקוחות לעסקים.

דוגמאות למוצרים של איקאה בישראל

להלן כמה דוגמאות למוצרים של איקאה בישראל:

  • רהיטים: ספות, כיסאות, שולחנות, מיטות, ארונות ועוד.
  • מוצרי טקסטיל: וילונות, שטיחים, מצעים, מגבות ועוד.
  • אביזרי מטבח: סירים, מחבתות, כלים, כלי אוכל ועוד.
  • כלי נוי: תמונות, פרחים, שטיחים ועוד.

דוגמאות לשירותים של איקאה בישראל

להלן כמה דוגמאות לשירותים של איקאה בישראל:

  • סיוע בהרכבת רהיטים: איקאה מציעה שירות סיוע בהרכבת רהיטים, בתשלום סמלי.
  • משלוח עד הבית: איקאה מציעה שירות משלוח עד הבית, בתשלום נוסף.
  • אחריות על מוצרים: איקאה מציעה אחריות על רוב המוצרים שלה, בין שנתיים לשלוש שנים.

לסיכום איקאה היא רשת בינלאומית פופולרית מאוד, המציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים לבית. החברה פועלת גם בישראל, עם שישה סניפים ברחבי הארץ.

כל הדרכים ליצור קשר עם איקאה שירות לקוחות

המוקד הטלפוני זמין במספרים 35832* / 09-8928888

שעות פעילות המוקד

בימים א–ה 09:00-17:00

בימי שישי וערבי חג 09:00-13:00 המענה יינתן ע”י נציג בדיגיטל מענה טלפוני יינתן בנושאי הובלה והרכבה בלבד

סניפים

נתניה: רח’ גיבורי ישראל 1, אזה”ת פולג

ראשל”צ: רח’ היוזמה 1, מרכז עסקים שורק, כביש פלמחים

קריית אתא: דרך חיפה 52

באר שבע: רח’ הירדן 24

כתובת למשלוח דואר:
רחוב גיבורי ישראל 1 נתניה

איקאה ברשתות החברתיות

פנייה דרך האפליקציה של איקאה

איקאה באנדרואיד

איקאה באפסטור

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!