פייפאל שירות לקוחות

חברת פייפאל הוקמה בסוף שנת תשעים ושמונה של המאה העשרים על ידי מקס לוצין ופיטר ת’יל. בתחילת דרכה החברה התמודדה מול מתחרה עיקרית חברת איקס קום שנמצאת בבעלות של המיליארדר אילון מאסק. בשנת אלפיים ושתיים החברה נרכשה על ידי ענקית האינטרנט אי ביי במטרה לאפשר ללקוחות שלהם תשלום נוח יותר ומאובטח.

חברת פייפאל צמחה במהירות והפכה לתאגיד גדול ומשמעותי בכלכלה העולמית. הקלות בה ניתן להעביר ולקבל כספים הפכו את החברה פופולרית מאוד, בשנת אלפיים ושמונה פייפאל שיפרה את מערך האבטחה שלה כאשר החלה לעבוד עם חברת אבטחה בפיתוח ישראלי, כיום חברת פייפאל נחשבת לאחת החברות הבטוחות ביותר בתחום.

ההכנסות של החברה נובעות מהעמלות של המוכרים או הקונים, יש המון יתרונות ברכישה או מכירה בפייפאל, החברה עושה את כל המאמצים לאבטח את הפרטים האישיים של הלקוחות ומשקיעה אנרגיה רבה בנושא של אבטחת מידע. שירות לקוחות פייפאל פועל כדי לתת מענה ללקוחות החברה בל שאלה, בקשה או תלונה. לחברה יש מגוון דרכים בהם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פייפאל

כל הדרכים ליצור קשר עם פייפאל שירות לקוחות

טלפון שירות לקוחות: 037217990 או 1-809-477-777

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 עד 18:00

שירות לקוחות לעסקים: 073-713-7777 או 055-330-1761

מייל: webform@paypal.co.il

פייפאל החזרות: paypalreturns.il@telusinternational.com

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי, בין השעות: 9:00 עד 17:30, שעון ישראל. שימו לב, שעות הפעילות עשויות להשתנות בחגים.

פייפאל ברשתות החברתיות

פנייה דרך האפליקציה של פייפאל

פייפאל באנדרואיד

פייפאל באפסטור

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!