ארקיע שירות לקוחות

חברת ארקיע נוסדה בשנת אלף תשע מאות ארבעים ותשע. החברה הוקמה בסיוע של חברת התעופה הגדולה של ישראל אל על, הייעוד המקורי של ארקיע היה להיות הקו המחבר בין אילת לתל אביב לכן בראשית דרכה החברה קיבלה את השם אילתה. שנה לאחר הקמת החברה השם שלה השתנה והפך היות השם החדש והקבוע ארקיע.

באותם ימים פעלו בחברה סך הכל שני מטוסים שהועברו לחברה מחי האוויר הישראלי. המטוסים כללו סך הכל שלושים ושישה מושבים כל אחד. ארקיע החלה להפעיל שירות של שתי טיסות קבועות לאילת וסך הכל חמישים טיסות שנתיות. באותם הימים החברה החזיקה בסך הכל אחת עשרה עובדים.

עם חלוף השנים חברת ארקיע צמחה באופן משמעותי, בשנת אלפיים ושש החברה נרכשה על ידי קבוצת נקש שהחלה לקדם את החברה. כיום החברה מפעילה מספר רב של טיסות בכל יום, משדה דב מנתב”ג ומחיפה לאילת וממנה. כמו כן כיום חברת ארקיע מספקת גם שירותי טיסות למגוון יעדים ברחבי אירופה. 

ארקיע מטיסה כיום יותר ממיליון אנשים מדי שנה, תוך הקפדה על מתן שירות טוב ללקוחות. ארקיע שירות לקוחות מספק מענה בכל שאלה, בקשה או תלונה, ניתן להשיג את שירות לקוחות ארקיע במגוון דרכים.

כל הדרכים ליצור קשר עם ארקיע שירות לקוחות

טלפון שירות לקוחות: 5758* 

שעות פעילות המוקד בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה: 09:00 עד 17:00 

טלפון להזמנות: 03-6903456 

מייל הזמנות: web@arkia.co.il

שעות פעילות המוקד בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה: 08:00 עד 22:00 יום שישי 08:00 עד 15:00

פקס: 03-6903311 

מייל שירות לקוחות ארקיע – service@arkia.co.il

כתובת למשלוח דואר:
כתובת למשלוח דואר: ארקיע – מחלקת שירות לקוחות, ת.ד 39301, תל אביב – 6139201

עלי אקספרס ברשתות החברתיות

מחלקת אבדות ומציאות

טלפון: 03-9754008 

כתובת למשלוח דואר: ת.ד 177, נמל תעופה בן גוריון, 7010000

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!