חברת האינטרנט 018 אקספון החלה את פעילותה בשנת אלפיים וארבע. החל משנת אלפיים ושמונה החברה החלה לספק גם שירותי אינטרנט ושירותי תקשורת משלימים. בשנת אלפיים ועשר 018 נרכשה על ידי חברת טלקום. לאורך השנים החברה גדלה וצירפה לשורותיה לקוחות רבים.
חברת אקספון 018 משקיעה מאמצים רבים כדי להיות חברה מובילה בשוק הישראלי תוך מתן שירות לקוחות טוב במיוחד. 018 זכתה לא פעם במדורי הצרכנות הישראליים במקומות ראשונים במתן שירות לקוחות ובאיכות השירות שהם מספקים.
כיום 018 שירות לקוחות עושים כל מאמץ לתת מענה לכל בקשה, תלונה או שאלה ללקוחות שלה החברה מפעילה מוקדי שירות לקוחות ומוקדי תמיכה טכנית בזמינות גבוה כמו כן ניתן לקבל שירות דיגיטלי באתר האינטרנט, אספנו עבורכם את הדרכים השונות ליצור קשר עם שירות לקוחות 018.
כל דרכי ההתקשרות מול שירות לקוחות 018
טלפון: 0018* או 1-800-852-374 – שלוחה 1
פקס: 03-9254433
מייל: service@018.co.il
הצטרפות לשירותי אקספון 018 טלפון: 0018*
שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה, 08:00 עד 19:00, שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 13:00
מוקד לציבור החרדי טלפון: 1-700-018-700
מוקד תמיכה טכנית
טלפון 0018* או 1-800-852-374 – שלוחה 2
כתובת למשלוח דואר:
כתובת למשלוח דואר: רח' אודם 1, ק. מטלון, ת.ד. 7616, פתח-תקווה, 4951784
018 ברשתות החברתיות
סיום התקשרות עם 018
פניה בכתב לפקס: 03-9254433
כתובת למשלוח דואר: רח' אודם 1, ק. מטלון, ת.ד. 7616, פתח-תקווה, 4951784
מוקד שירות לקוחות טלפון: 3018*
*חשוב להצטייד במסמכים הבאים: מספר טלפון, מספר תעודת זהות של בעל החשבון, כתובת מייל, וארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי.