שירות לקוחות פנגו

חברת פנגו היא חברת סטארט-אפ ישראלית, שהוקמה בשנת 2011, ומספקת שירותי חניה אוטומטיים מהנייד. החברה פועלת כיום ב-14 ערים בישראל, ומספקת את שירותיה לכ-2.5 מיליון לקוחות.

השירות של פנגו מאפשר לנהגים להפעיל, להאריך ולסיים חניה אוטומטית מהנייד, באמצעות אפליקציה או אתר אינטרנט. השירות זמין בכל אזורי החניה בכחול-לבן, ובחניונים ציבוריים רבים.

חברת פנגו מציעה מגוון שירותים נוספים, כגון:

  • שירות טסט וטיפול עד הבית: שירות המאפשר לנהגים להזמין טסט או טיפול לרכב עד הבית, ללא צורך להגיע למוסך.
  • שירות יציאה מהירה מחניונים: שירות המאפשר לנהגים לצאת מחניונים ציבוריים ללא צורך להדפיס כרטיס חניה.
  • שירות השכרת רכב: שירות המאפשר לנהגים לשכור רכב באמצעות אפליקציית פנגו.

שירות לקוחות של פנגו זמין באמצעות מספר טלפון, צ’אט באתר האינטרנט, או באמצעות דואר אלקטרוני. שירות הלקוחות של החברה מקבל ביקורות חיוביות מלקוחות החברה, ומציע מענה מהיר ומקצועי.

לסיכום, חברת פנגו היא חברה פופולרית המספקת שירותי חניה אוטומטיים מהנייד. החברה מציעה מגוון שירותים נוספים, ושירות לקוחות איכותי. לכן אספנו עבורכם את כל הדרכים בהן ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות של חברת פנגו

כל הדרכים ליצור קשר עם פנגו שירות לקוחות

טלפון פנגו : 4500* 

מייל: business@pango.co.il

שירות המענה הדיגיטלי פעיל בימים

א-ה 17:00-08:00

וביום שישי 13:00-08:00

שירות המענה הטלפוני פעיל בימים

א-ה 18:00-08:00

וביום שישי 13:00-08:00

כתובת למשלוח דואר:

כתובת: פינסקר 70, מוטה גור 7, פארק אולימפיה, פתח תקוה

בכל פנייה בנושא פנגו אפליקציית החניה, יש להיכנס לאתר פנגו או להתקשר 4500*

יש לצרף את הנתונים הבאים:

מספר ת.ז

שם פרטי

שם משפחה

נייד

דוא”ל

 

פנגו ברשתות החברתיות

פניות בנושא תחבורה ציבורית

טלפון: 5090*

 

שירות המענה הטלפוני פעיל בימים

א-ה 05:30-00:00

וביום שישי וערבי חג בשעה 05:30 ועד שעה לפני כניסת שבת/חג

מוצ”ש ומוצאי חג שעה לאחר צאת השבת/חג

פנייה דרך האפליקציה של פנגו

פנגו באנדרואיד

פנגו באפסטור

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!