שירות לקוחות פול אנד בר

פול אנד בר היא רשת חנויות אופנה ספרדית לקהל צעיר, שהוקמה בשנת 1991. היא שייכת לקבוצת “אינדיטקס”, הבעלים גם של מותגים ידועים אחרים כמו זארה, ברשקה ומסימו דוטי.

המוצרים: הרשת מוכרת מגוון רחב של בגדים, נעליים, תכשיטים, תיקים ולאחרונה גם מוצרי איפור ובישום. הסגנון של פול אנד בר הוא קז’ואל, אופנתי וטרנדי, תוך שילוב אלמנטים של מוזיקה, טכנולוגיה ווידאו.

הקהל: הקהל היעד של פול אנד בר הוא צעירים בגילאי 18-30, שמעוניינים באופנה עדכנית במחירים נוחים.

התרחבות בינלאומית: פול אנד בר פועלת כיום ב-76 מדינות ברחבי העולם, עם למעלה מ-970 חנויות פיזיות וחנות מקוונת.

פעילות החברה בישראל:

  • כניסה לשוק: פול אנד בר נכנסה לישראל בשנת 1999 תחת זיכיון של המשביר לצרכן. כיום, הרשת פועלת תחת זיכיון של קבוצת “אפריקה ישראל”.
  • מספר סניפים: בישראל יש כ-20 סניפים של פול אנד בר, הפזורים ברחבי הארץ בקניונים ובמרכזי קניות.
  • אתר מקוון: בנוסף לחנויות הפיזיות, ללקוחות בישראל יש גישה גם לאתר המקוון של פול אנד בר, שם ניתן לרכוש את כל המוצרים המוצעים ברשת.
  • התאמה לשוק הישראלי: פול אנד בר מתאימה את המוצרים שלה לשוק הישראלי, תוך התחשבות בטעם המקומי ובטרנדים העכשוויים.

הנה כמה עובדות מעניינות על פול אנד בר:

  • שם החברה נבחר בהשראת שיר של להקת הרוק האמריקאית “The Doors”.
  • קולקציית הנשים הראשונה של הרשת יצאה לאור בשנת 1998.
  • בשנת 2011, פול אנד בר השיקה אתר אינטרנט חדש המאפשר רכישה מקוונת.
  • הרשת מחויבת לקיימות ומתמקדת בשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.

כל הדרכים ליצור קשר עם פול אנד בר שירות לקוחות

טלפון: 1599510510

שעות פעילות המוקד בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 -17:00

אימייל: contact.il@pullandbear.com

כתובת למשלוח דואר:
גוטקס אופנה בעמ, רחוב יוני נתניהו 1, אור יהודה

פול אנד בר ברשתות החברתיות

פנייה דרך האפליקציה של פול אנד בר

פול אנד בר באנדרואיד

פול אנד בר באפסטור

טיפים ליצירת קשר עם שירות לקוחות צ’יטה שליחויות

  1. התקשרו באופן מקובל: אנו זמינים דרך טלפון, אימייל ופלטפורמות התקשרות מקוונות.
  1. הכינו מראש: וודאו שיש לכם מידע מפורט על החבילה, מספר מעקב ופרטי קשר.
  2. שאלו שאלות ברורות: וודאו שאתם מבינים את המטרה של השיחה ושאתם מקבלים את התמיכה הנדרשת.
  3. נהיגה בנימוס: תזכירו לעצמכם שאתם מדברים עם בני אדם ושימרו על טון רספקטפולי.
  4. הציעו פתרונות: אם יש לכם הצעות לפתרון, תציעו אותם בכבוד ובנימוס.
  5. עקבו אחרי השיחה: וודאו שאתם מבינים מה עובר ומה נדרש מכם לעשות.
  6. תנו משוב: אם יש לכם הרגשה טובה או רעה, אל תהססו לתת לנו משוב. זה עוזר לנו לשפר את שירות הלקוחות שלנו.
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!