ידיעות אחרונות הוא העיתון הנפוץ ביותר בישראל, עם תפוצה של כ-300,000 עותקים ביום. העיתון נוסד בשנת 1939, והוא שייך לקבוצת ידיעות אחרונות.
שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות זמין במגוון ערוצי תקשורת, כולל טלפון, דוא”ל, וואטסאפ, אתר אינטרנט וצ’אט. שירות הלקוחות זמין בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-20:00 וביום שישי בין השעות 08:00-14:00.
על פי חוות דעת של לקוחות, שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות נחשב לשירות טוב יחסית. העובדים נחשבים לידידותיים ומקצועיים, והם עושים כמיטב יכולתם לענות על השאלות של הלקוחות ולסייע להם בפתרון בעיות.
להלן מספר דוגמאות לחוות דעת של לקוחות על שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות:
- “שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות היה מעולה. העובדת שענתה לטלפון הייתה אדיבה ומקצועית, והיא עזרה לי לפתור את הבעיה שלי במהירות וביעילות.”
- “פניתי לשירות הלקוחות של ידיעות אחרונות בדואר אלקטרוני, וקיבלתי מענה תוך יום. העובד שטיפל בפניה שלי היה אדיב ומסביר פנים.”
בסך הכל, שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות נחשב לשירות טוב יחסית. עם זאת, ישנם גם מקרים שבהם השירות לא תמיד זמין או מספק מענה מלא ומועיל.
שירות הלקוחות של “ידיעות אחרונות” כולל מספר אמצעים שבאמצעותם ניתן ליצור קשר עם העיתון. אפשר ליצור קשר דרך האתר הרשמי של העיתון, בו מציעים טופס יצירת קשר, או להתקשר ישירות למספרי הטלפון המפורטים באתר. בנוסף, יש אפשרות לצור קשר דרך דפי הרשתות החברתיות של העיתון, כמו גם דרך הדוא”ל שמפורסם באתר.
כל הדרכים ליצור קשר עם ידיעות אחרונות שירות לקוחות
מוקד שירות הלקוחות בטל’ 3773* או 03-6933933
ימים ושעות פעילות ימים ראשון עד חמישי: 7:00-16:00 יום שישי: 7:00-13:00
מייל sherut@ymenuim.co.il
פקס 03-6933999
כתובת למשלוח דואר:
דואר נח מוזס 1 ת”ד 438 ראשון לציון 7510302