רמי לוי שיווק השקמה החלה את דרכה כחנות קטנה בלב מחנה יהודה בירושלים, לאורך השנים החנות גדלה והפכה להיות אחת מרשתות המזון המובילות בישראל, חברת רמי לוי חוללה מהפך אמיתי בשוק הסופרים בישראל כאשר החלה לשווק את המוצרים במחירים מוזלים וכך החברה יצרה תחרות בריאה שהצרכן הוא המרוויח הראשי.
בשנת אלפיים ואחת עשרה רמי לוי שיווק השקמה יצרו מהפך נוסף כאשר החברה התרחבה והחל לשווק גם שירותי סלולר שונים במחירים זולים ממחירי השוק הרגילים, כיום ניתן למצוא סניפים ל רמי לוי כמעט בכל מקום בארץ יש לחברה מאות עובדים והיא כל הזמן נמצאת בתהליך גדילה.
על אף המחירים הטובים זה לא אומר שלא יכולות להיות בעיות מכל מיני סוגים וסיבות, לכן בכל בעיה או שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רמי לוי כדי לקבל מענה ופתרון, אספנו עבורכם את כל הדרכים בהם ניתן ליצור קשר עם רמי לוי שירות לקוחות.
כל הדרכים ליצור קשר עם רמי לוי שירות לקוחות
מוקד שירות לקוחות 1599-590-500
שירות אינטרנט 073-2840000
פקס: 076-8888-667
שירות לקוחות סניפים – sherut@rami-levy.co.il
שירות לקוחות אינטרנט – online@rami-levy.co.il
שירות לקוחות תקשורת – pniyot.cellular@rami-levy.co.il
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות : ימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 16:00
כתובת למשלוח דואר:
בדואר לכתובת: האומן 15 ירושלים, ת.ד 52149, מיקוד: 91520
רמי לוי ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור רמי לוי
לפניות בנושאים כלליים או להגשת תלונה בכתב ניתן לפנות באמצעות:
פקס: 076-8888-666
טלפון: 1599-590-500
מייל: pniyot.cellular@rami-levy.co.il
חייגו 076-8888600 או 123* (שיחת חינם למנויי החברה)
כתובת שירות לקוחות: צלע ההר 17, מודיעין-מכבים-רעות 7178458
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות : ימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 18:00