חברת כאל היא אחת מחברות כרטיסי האשראי המובילות בישראל, החברה מנפיקה כרטיסים עבור חברות שונות, ויזה, מאסטרכארד ודיינרס וגם מעניקה שירותי סליקה עבור ויזה, מסטרקארד, ישראכרט ודיינרס. חברת כאל נוסדה בשנת אלף תשע מאות שבעים ותשע תוך שיתוף פעולה של בנק לאומי ובנק דיסקונט.
חברת כ.א.ל מעניקה שירות ליותר מארבעה מיליון כרטיסי אשראי לכמעט שלושה מיליון לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, כמו כן חברת כאל גם מעניקה שירות הנפקה לעשרות אלפי עסקים ברחבי מדינת ישראל. כיום חברת כאל מעסיקה יותר מאלף חמש מאות עובדים המעניקים שירות ללקוחות.
החברה מפעילה מוקד שירות לקוחות עבור לקוחותיה. שירות לקוחות כאל מציע מגוון של ערוצי תקשורת בהם ניתן לפנות אל החברה, בכל שאלה, בקשה או תלונה.
כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות כ.א.ל
מוקדי שירות טלפוני טלפון: 03-5726444
שעות פעילות המוקד בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:30 עד 16:00 בימי שישי וערבי חג המוקד סגור
כתובת למשלוח דואר:
כתובת: גבעתיים, תפוצות ישראל 13
מוקד חירום במקרה של אובדן, גניבה והונאה
טלפון: 03-5723666
24/7
מוקד חירום לשוהים בחו״ל בשל אובדן כרטיס, עסקה שלא עוברת, כרטיס שנבלע בכספומט
טלפון: 972-3-5724801+
24/7
הכחשת עסקה טיפול בעסקאות לא מזוהות
עסקאות בארץ טלפון: 03-5726444
עסקאות בחו”ל טלפון: 03-5727005
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 עד 16:00
קבלת קהל לקבלת מידע וביצוע פעולות
כתובת: גבעתיים, תפוצות ישראל 13
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 עד 16:00
תשלום חוב בירור מידע וביצוע תשלום חוב
טלפון: 03-5724326
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 עד 16:00