מדריך להגשת פנייה ללשכות ההוצאה לפועל בישראל
לשכות ההוצאה לפועל מספקות שירותים מגוונים ומטפלות בפניות של בעלי חוב וזוכים. כדי להבטיח טיפול מקצועי ומהיר, חשוב לדעת כיצד להגיש פנייה בצורה נכונה, אילו פרטים נדרשים, ומהם ערוצי התקשורת הזמינים.
מוקד מידע ושירות
המוקד הטלפוני מספק מידע על מגוון נושאים הקשורים להוצאה לפועל, והוא נגיש למענה מהיר.
- מספרי טלפון:
- מטלפון נייד: *35592
- מטלפון קווי: 073-2055000
- שעות פעילות המוקד:
- ימים א’-ה’: 08:00 עד 18:00
- ערבי חג: 08:00 עד 12:30
איך ניתן להגיש פנייה?
ישנם מספר ערוצים להגשת בקשות:
- באמצעות האזור האישי בהוצאה לפועל:
זהו ערוץ הטיפול המועדף, והבקשות המוגשות דרכו יקבלו עדיפות.
כניסה לאזור האישי. - טופס מקוון:
למי שאינו משתמש באזור האישי, ניתן למלא טופס פנייה מקוון הכולל את הפרטים הבאים:- זהות הפונה: בעל חוב או זוכה.
- שם הלשכה שאליה מיועדת הפנייה.
- פרטים אישיים, כולל מספר טלפון ליצירת קשר.
- מספר תיק ההוצאה לפועל.
- פירוט מהות הבקשה ונימוקים רלוונטיים.
למילוי טופס הפנייה לחצו כאן.
הערות חשובות:
- מי יכול להגיש בקשה?
- רק פונים שאינם מיוצגים על ידי עורך דין.
- עורכי דין מחויבים להגיש בקשות באמצעות האזור האישי שלהם, או באמצעות טופס ייעודי לעורכי דין.
- זמני טיפול בפניות:
- הפניות יטופלו תוך שלושה ימי עסקים.
- בתקופת פגרות (קיץ, סוכות, פסח) אין קבלת קהל, ופניות בטופס המקוון לא יטופלו. במקרים דחופים, יש לפנות למוקד המידע הטלפוני.
- זמינות לפניות טלפוניות:
אם פניתם בנושא קבלת מידע, חשוב להיות זמינים במספר הטלפון שציינתם בטופס. במידה ואין מענה, נציגי הלשכה ינסו ליצור קשר שלוש פעמים.
במקרה שאין מענה לאחר שלושה ניסיונות, הפנייה תיסגר ויש להגיש בקשה חדשה.
עדכון סטטוס הטיפול
לאחר קליטת הבקשה, היא תועבר לגורם הרלוונטי להמשך טיפול.
- עדכון סטטוס הטיפול:
ניתן להתעדכן במצב הבקשה וההחלטות שהתקבלו באמצעות האזור האישי.
סיכום
הגשת בקשה ללשכות ההוצאה לפועל היא תהליך פשוט ויעיל, במיוחד כאשר נעשה שימוש בכלים הדיגיטליים המודרניים. אם תדאגו למלא את כל הפרטים הנדרשים ולהגיש את הבקשה באמצעות הערוצים הנכונים, תוכלו לחסוך זמן ולהבטיח טיפול מהיר ומדויק.
לפרטים נוספים ולשירותי תמיכה, פנו למוקד הטלפוני *35592.
עזרנו לך? ניתן לדרג