דואר ישראל שירות לקוחות

חברת דואר ישראל מספקת שירותי דואר לציבור במדינת ישראל. דואר ישראל היא חברה בבעלות ממשלתית מלאה והיא מספקת גם שירותים נוספים כגון שירותי בנקאות, שירותים בינלאומיים, שירותי דואר שליחים והשירות הבולאי. לאורך השנים דואר ישראל עברה לא מעט מהפכות.

יום חברת דואר ישראל מספקת שירות ליותר ממאה עשרים אלף לקוחות ביום, ניתן למצוא ברחבי המדינה יותר מאלף שלוש מאות סניפים הפרוסים בכל רחבי המדינה. דואר ישראל כל המן משפרים את השירות שלהם ולאחרונה נוספו מגוון שירותים דיגיטליים אשר מאפשרים ללקוחות לבצע פעולות ללא הגעה לסניפים. 

נוספה אפשרות של מערכת לזימון תור מראש, דרך אתר הדואר, באפליקציה או בטלפון. דואר ישראל ממשיכה לעשות את כל המאמצים להמשיך ולשפר את השירות. חברת דואר ישראל מפעילה מוקד שירות לקוחות במטרה לספק מענה לכל שאלה בקשה או תלונה, ניתן להשיג את שירות לקוחות דואר ישראל במגוון ערוצי תקשורת 

כל הדרכים ליצור קשר עם דואר ישראל שירות לקוחות

טלפון שירות לקוחות: : 171 או 1-599-500-171

מייל שירות לקוחות: pniyot-fax@postil.com

שעות פעילות המוקד בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 17:00 יום  שישי 08:00 עד 12:00

כתובת למשלוח דואר:
כתובת למשלוח דואר: רחוב ההגנה 126, אור יהודה מיקוד  6037332

מספרי טלפון מרכזיים בדואר ישראל

מוקד לקוחות בנק הדואר: 02-5005303 

מוקד מט”ח בנק הדואר: 076-8871133 

מנהל השירות הבולאי 076-8873922

מנהל דואר שליחים: 076-8875900 

לשכת מנכ”ל: 076-8872800 

נציב תלונות הציבור פקס: 076-8870010 

מנהלי שיווק מרחביים: 1-800-300-171 

מנהל שיווק דואר שליחים: 1-800-200-171 

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 07:00 עד 21:00 ימי שישי וערבי חג החל מהשעה 07:00 עד 14:00

 

בירורים אודות רכישות בחנות המקוונת 

מוקד בירורים של החנות המקוונת: 076-8873749

מייל: sivana@postil.com

ניתן לפנות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 15:00 

דואר ישראל ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור עלי אקספרס

טלפון פניות הציבור: 1-599-500-171

פקס: 076-8870010

פנייה באמצעות טופס באתר: לחצו כאן

פנייה דרך האפליקציה של עלי אקספרס

דואר ישראל באנדרואיד

דואר ישראל באפסטור

רכז נגישות חברת דואר ישראל 

טלפון: 076-8871495 

פקס: 076-8872694 

מייל: negishut@postil.com

דואר ישראל מציע מספר דרכים לקבלת שירות לקוחות:

  • טלפון: 171
  • אתר אינטרנט: https://www.israelpost.co.il/
  • אפליקציה: דואר ישראל
  • פייסבוק: דואר ישראל
  • טוויטר: דואר ישראל

שירות לקוחות טלפוני

מוקד שירות לקוחות של דואר ישראל זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ניתן לקבל מידע ושירות בנושאים הבאים:

  • מעקב אחר משלוח
  • ביטול משלוח
  • תלונות
  • שאלות נפוצות

שירות לקוחות באתר האינטרנט

באתר האינטרנט של דואר ישראל ניתן למצוא מידע ותשובות לשאלות נפוצות בנושאים שונים, כמו מעקב אחר משלוח, ביטול משלוח ועוד. ניתן גם ליצור קשר עם שירות לקוחות באמצעות טופס פנייה באתר.

שירות לקוחות באפליקציה

באפליקציה של דואר ישראל ניתן למצוא מידע ושירות בנושאים שונים, כמו מעקב אחר משלוח, ביטול משלוח ועוד. ניתן גם ליצור קשר עם שירות לקוחות באמצעות צ’אט.

שירות לקוחות בפייסבוק ובטוויטר

דואר ישראל זמין גם בפייסבוק ובטוויטר. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות באמצעות הודעה פרטית.

ניתן לקבל מעקב אחר משלוח באמצעות אתר האינטרנט של דואר ישראל, האפליקציה של דואר ישראל או על ידי התקשרות למוקד שירות לקוחות.
ניתן לבטל משלוח באמצעות אתר האינטרנט של דואר ישראל, האפליקציה של דואר ישראל או על ידי התקשרות למוקד שירות לקוחות.
ניתן להגיש תלונה באמצעות אתר האינטרנט של דואר ישראל, האפליקציה של דואר ישראל או על ידי התקשרות למוקד שירות לקוחות.
5/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!