חברת דואר ישראל מספקת שירותי דואר לציבור במדינת ישראל. דואר ישראל היא חברה בבעלות ממשלתית מלאה והיא מספקת גם שירותים נוספים כגון שירותי בנקאות, שירותים בינלאומיים, שירותי דואר שליחים והשירות הבולאי. לאורך השנים דואר ישראל עברה לא מעט מהפכות.
יום חברת דואר ישראל מספקת שירות ליותר ממאה עשרים אלף לקוחות ביום, ניתן למצוא ברחבי המדינה יותר מאלף שלוש מאות סניפים הפרוסים בכל רחבי המדינה. דואר ישראל כל המן משפרים את השירות שלהם ולאחרונה נוספו מגוון שירותים דיגיטליים אשר מאפשרים ללקוחות לבצע פעולות ללא הגעה לסניפים.
נוספה אפשרות של מערכת לזימון תור מראש, דרך אתר הדואר, באפליקציה או בטלפון. דואר ישראל ממשיכה לעשות את כל המאמצים להמשיך ולשפר את השירות. חברת דואר ישראל מפעילה מוקד שירות לקוחות במטרה לספק מענה לכל שאלה בקשה או תלונה, ניתן להשיג את שירות לקוחות דואר ישראל במגוון ערוצי תקשורת
כל הדרכים ליצור קשר עם דואר ישראל שירות לקוחות
טלפון שירות לקוחות: : 171 או 1-599-500-171
מייל שירות לקוחות: pniyot-fax@postil.com
שעות פעילות המוקד בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 17:00 יום שישי 08:00 עד 12:00
כתובת למשלוח דואר:
כתובת למשלוח דואר: רחוב ההגנה 126, אור יהודה מיקוד 6037332
מספרי טלפון מרכזיים בדואר ישראל
מוקד לקוחות בנק הדואר: 02-5005303
מוקד מט”ח בנק הדואר: 076-8871133
מנהל השירות הבולאי 076-8873922
מנהל דואר שליחים: 076-8875900
לשכת מנכ”ל: 076-8872800
נציב תלונות הציבור פקס: 076-8870010
מנהלי שיווק מרחביים: 1-800-300-171
מנהל שיווק דואר שליחים: 1-800-200-171
שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 07:00 עד 21:00 ימי שישי וערבי חג החל מהשעה 07:00 עד 14:00
בירורים אודות רכישות בחנות המקוונת
מוקד בירורים של החנות המקוונת: 076-8873749
מייל: sivana@postil.com
ניתן לפנות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 15:00
דואר ישראל ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור עלי אקספרס
רכז נגישות חברת דואר ישראל
טלפון: 076-8871495
פקס: 076-8872694
מייל: negishut@postil.com
דואר ישראל מציע מספר דרכים לקבלת שירות לקוחות:
- טלפון: 171
- אתר אינטרנט: https://www.israelpost.co.il/
- אפליקציה: דואר ישראל
- פייסבוק: דואר ישראל
- טוויטר: דואר ישראל
שירות לקוחות טלפוני
מוקד שירות לקוחות של דואר ישראל זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ניתן לקבל מידע ושירות בנושאים הבאים:
- מעקב אחר משלוח
- ביטול משלוח
- תלונות
- שאלות נפוצות
שירות לקוחות באתר האינטרנט
באתר האינטרנט של דואר ישראל ניתן למצוא מידע ותשובות לשאלות נפוצות בנושאים שונים, כמו מעקב אחר משלוח, ביטול משלוח ועוד. ניתן גם ליצור קשר עם שירות לקוחות באמצעות טופס פנייה באתר.
שירות לקוחות באפליקציה
באפליקציה של דואר ישראל ניתן למצוא מידע ושירות בנושאים שונים, כמו מעקב אחר משלוח, ביטול משלוח ועוד. ניתן גם ליצור קשר עם שירות לקוחות באמצעות צ’אט.
שירות לקוחות בפייסבוק ובטוויטר
דואר ישראל זמין גם בפייסבוק ובטוויטר. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות באמצעות הודעה פרטית.