חברת הסלולר גולן טלקום הוקמה בשנת אלפיים ושתיים עשרה ונכנסה לשוק הסלולר הישראלי כאשר חוללה מהפכה של הוזלת מחירים משמעותית. גולן טלקום פרצה לשוק תוך כדי שינוי הכללים של המשחק כאשר החלה להציע חבילות סלולר הכל כלול הכוללות שיחות והודעות ללא הגבלה.
כיום חברת גולן טלקום היא אחת מחברות הסלולר המובילות בישראל עם יותר מתשע מאות אלף לקוחות מהמגזר הפרטי בלבד. גולן טלקום מעניקה שירות ללקוחות החברה במגוון ערוצי תקשורת, החברה אשר חרטה על דגלה להעניק ללקוחות מחירים זולים ושירות לקוחות איכותי.
ניתן לפנות לשירות לקוחות גולן טלקום, דרך אתר האינטרנט, טלפון או לפנות לאחת משלוש מאות נקודות השירות אשר פזורות ברחבי המדינה ניתן לקבל תמיכה או עזרה בכל נושא או שאלה, כמו כן במידה ותרצו להגיש תלונה ניתן לעשות זאת דרך נציב תלונות הציבור של גולן טלקום. אספנו עבורכם את כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות גולן טלקום.
כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות גולן טלקום
כתובת למשלוח דואר: גולן טלקום בע”מ ת.ד. 2058 ת”א-יפו 61020
טלפון שירות לקוחות: 0058* ׁׁימים א’-ה’ 08:00-16:00
אימייל: gtpniyot@golantelecom.co.il
פקס: 072-2220058
וואטסאפ שירות לקוחות: 058-7778888
מכירות: 058-7779999
ימים א’-ה’ 08:00-22:00 שישי וערבי חג 08:00-13:00
מוקד חו”ל בחיוג מחו”ל 058-5555858
לדיווח על תקלות חיוג מחו”ל (שיחת חינם): 972585555858+
מכירות והצטרפות לגולן טלקום: 9958*
התנתקות מגולן טלקום
מייל: nituk@golantelecom.co.il
טלפון: 072-2220058
נגישות גולן טלקום
מייל: negishut@golantelecom.co.il
טלפון- 0586390339
מוקדי שירות כללי גולן טלקום
מוקד שירות: 1800016058 / 1700016058
מוקד לדיווח על מכשיר או SIM גנוב / אבוד: 1800016059/ 1700016059