בנק איגוד שירות לקוחות

בנק אגוד הוקם בשנת חמישים ואחת של המאה העשרים, זהו הבנק השישי בגודלו בישראל, הבנק מעניק שירות ללקוחות פרטיים כמו גן ללקוחות עסקיים, ברחבי המדינה פזורים שלושים ושישה סניפים והבנק מעסיק מעל לאלף מאתיים עובדים, כיום הבנק מעניק מגוון של שירותים כולל משכנתאות והלוואות לכל מטרה.

בנק איגוד מונה עשרות אלפי לקוחות מכל המגזרים, בנק איגוד מעניק ללקוחותיו שירותים שונים דרך סניפי הבנק אתר אינטרנט ומוקד טלפוני, ניתן ליצור קשר מול הבנק במגוון דרכים שונות הבנק מפעיל שירות לקוחות אליו ניתן לפנות בכל שאלה בקשה או תלונה, אספנו עבורכם את כל אמצעי התקשורת מול בנק איגוד 

כל הדרכים ליצור קשר עם בנק איגוד שירות לקוחות

מוקדי שירות טלפוני

טלפון: 1-700-700-017 או 3215* מכל נייד

מידע כללי: 03-7953091

מידע ללקוחות שאינם מנויים לשירות, יש להתקשר לטלפון 03-7953091

למתקשרים מחו”ל, יש להתקשר לטלפון 03-7953090

שעות פעילות המוקד: ימים ראשון עד חמישי  07:15 עד 19:00 ימי שישי וערבי חג  08:00 עד 13:00 ימי חול המועד 08:00 עד 13:00

תמיכה טכנית

מוקד התמיכה בטלפון:  03-9544144

סחר בינלאומי טלפון: 076-8852255

תשלום חוב

טלפון: 03-5191248/9 

פקס: 03-5191251 

מייל: Pniyot3@ubi.co.il

כתובת למשלוח דואר:
דואר: אחוזת בית 6, תל אביב-יפו 6514304 

בנק איגוד ברשתות החברתיות

פנייה דרך האפליקציה של בנק איגוד

בנק איגוד באנדרואיד

מרכז שירות משכנתאות

טלפון 03-5191555 

פקס: 03-5191001 

שעות הפעילות של המרכז בימים ראשון עד חמישי החל משעה 09:00 עד 16:00 בימי שישי וערבי חג המרכז סגור.

שירות להלוואה קיימת טלפון: 073-2205600

בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:15 עד 16:00 יום שישי, ערבי חג וחול המועד בין השעות 8:15 עד 14:00

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!