חברת ביטוח ישיר הינה אחת מחברות הביטוח הגדולות במדינת ישראל, ביטוח ישיר הוקמה בשנת אלף תשע מאות תשעים וארבע פרצה אל השוק עם רעיון מהפכני אשר מעניק ללקוחותיה לרכוש ביטוח באופן ישיר בלי שיצטרכו לפנות אל סוכן הביטוח.
החל מאלפיים ושבע ביטוח ישיר החלו להציע מסלול דיגיטלי אשר חוסך לכם זמן וכסף, לאורך השנים החברה גדלה והחלה להעסיק עוד ועוד עובדים בכל רחבי המדינה, כיום ביטוח ישיר היא חברה שכולם מכירים החברה שמה לעצמה את הנושא של שירות לקוחות בעדיפות עליונה
היא מציעה מגוון גדול של ערוצי תקשורת בהם ניתן לפנות לחברה בכל שאלה בקשה או תלונה אספנו עבורכם את כל הדרכים בהם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביטוח ישיר.
כל דרכי התקשרות מול ביטוח ישיר שירות לקוחות
טלפון שירות לקוחות: 03-555-5555
כתובת למשלוח דואר: אפעל 35, פתח תקווה
שעות פעילות: ראשון עד חמישי החל מהשעה 09:00 עד 16:00 ימי שישי וערבי חג המוקד סגור
יצירת קשר במייל
שירות רכב ודירה: service@5555555.co.il
שירות חיים ובריאות: life@5555555.co.il
שירות בנושא תביעות: tviot@5555555.co.il
רשתות חברתיות ביטוח ישיר
מוקד מכירות ביטוחים
מייל: sales@5555555.co.il
טלפון: 03-555-5515
שעות פעילות: ראשון עד חמישי החל מהשעה 09:00 עד 17:00 ימי שישי וערבי חג המוקד סגור
מוקד תוכנית חיסכון של ביטוח ישיר
טל:03-5555517
מייל:life@5555555.co.il
שעות פעילות: ראשון עד חמישי החל מהשעה 09:00 עד 18:00 ימי שישי וערבי חג המוקד סגור
פניות הציבור של ביטוח ישיר
טלפון: 03-5653620
פקס:03-5627257
מייל: pniot@yashir.co.il
דואר: איי.די.איי חברה לביטוח בע”מ מחלקת פניות הציבור רחוב אפעל 35 קריית אריה פתח תקווה 4951132