בנק מרכנתיל הוא אחד הבנקים הוותיקים ביותר בישראל. מרכנתיל נוסד בשנת אלף תשע מאות ושמונה עשרה, עם השנים הבנק גדל וכיום הוא מונה שבעים ושלושה סניפים הפזורים בכל רחבי המדינה, מאות אלפי לקוחות ואלפי עובדים.
הבנק מעניק שירות בנקאי מקיף עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, תוך דגש על שירות הלקוחות, בנק מרכנתיל מפעיל שירות של בנקאות ישירה באינטרנט כמו גם בסלולר, כמו כן בנק מרכנתיל פועלים המון למען הקהילה בנושאים של חינוך והשכלה ותורמים רבות במגוון ענפים בשוק.
כיום הבנק מפעיל מגוון ערוצי תקשורת בהם ניתן לפנות בכל בקשה, שאלה או תלונה. בנק מרכנתיל מעניק ללקוחותיו שירות לקוחות כמו גם תמיכה טכנית בגוון ערוצים, אספנו עבורכם את כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכנתיל.
דרכי התקשרות מול שירות לקוחות בנק מרכנתיל
מוקד שירות לקוחות
טלפון: 3477 * או 03-9439343.
כתובת למשלוח דואר: אלנבי 103 תל אביב
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות:
בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 08:00 עד 17:00
בימי שישי 08:00 עד 13:00
מוקד תמיכה
טלפון תמיכה: 03-9439343 או 3477*
שעות פעילות מוקד תמיכה:
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:00 עד 22:00
ביום שישי בין השעות 07:00 עד 14:00
שירות לקוחות נגיש
מייל: meirs@mdb.co.il (רק בענייני נגישות)
כתובת למשלוח דואר: רחוב הרוקמים 26, חולון.
אפליקציית בנק מרכנתיל
כ.א.ל און ליין
טלפון: 03-5724267
מייל: support@icc.co.il
שעות פעילות מוקד כ.א.ל:
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 07:00 עד 22:00
ביום שישי בין השעות 07:00 עד 14:00