חברת החשמל היא חברה המספקת חשמל לכל בית ברחבי מדינת ישראל. החברה הוקמה בשנת אלף תשע מאות עשרים ושלוש והייתה בעלת תפקיד מרכזי בהתפתחות של המדינה. מייסד החברה פנחס רוטנברג שם לדגל את הנושא של פיתוח המדינה הוא קבע שזה עניינה היחיד של חברת החשמל לישראל.
כיום חברת החשמל מפסקת שירות למיליוני לקוחות ברחבי מדינת ישראל, החברה עושה מאמצים לתרום לאיכות הסביבה ומעניקה חשמל לתושבי המדינה גם בימים רגילים וגם בזמן חירום. חברה החשמל של ישראל היא חברה ממשלתית וציבורית, המייצרת חשמל ומספקת אותו לכל מגזרי המשק בישראל.
שירות לקוחות חברת החשמל, עובד ועושה את כל המאמצים לספק ללקוחות הרבים שירות טוב ויעיל. החברה מפעילה שירות מוקד לקוחות חברת החשמל בוא ניתן לפנות, בכל שאלה, בקשה או תלונה.
כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות חברת החשמל
טלפון שירות לקוחות: 103
פניה בהודעת SMS: 055-7000103
מידע על חשד לגניבת חשמל או גניבת ציוד: shevach@iec.co.il
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה: 08:00 עד 19:00, ביום שישי וערבי חג החל מהשעה: 08:00 עד 13:00 לאחר שעות הפעילות הרגילות, המוקד זמין בטלפון בכל שעה בנושאי מפגעים והפסקות חשמל
כתובת למשלוח דואר:
כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 10 חיפה, מיקוד 31000
חברת החשמל ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור חברת החשמל
כתובת למשלוח דואר: ת.ד 25, מיקוד 6100001, תל אביב
מייל: TlunotHatsibur@iec.co.il
פקס: 072-3428252
ערעור על החלטה שהתקבלה לגבי תלונה
מייל: 20ombudsman@iec.co.il
פקס: 072-3428256