בנק יהב פתח את דלתותיו בשנת אלף תשע מאות, הבנק מעניק מגוון גדול שירותים פיננסים שונים עבור לקוחות רבים בכל רחבי המדינה, הוא מעניק שירות לעובדים שכירים מכל המגזרים לרבות עובדי מדינה, חמישים אחוזים מוחזקים על ידי בנק מזרחי טפחות, חמישים אחוזים נוספים מוחזקים אצל החברה למפעלי כלכלה ותרבות לעובדי המדינה בע”מ.
חלק נכבד מלקוחות הבנק הם אכן עובדי מדינה, עובדי חברות ממשלתיות עובדי המגזר הציבורי ועוד, לאורך השנים הבנק התרחב וכיום הוא מונה סניפים רבים בכל רחבי המדינה, כמו כן בנק יהב מעניק שירות לקוחות במגוון גדול של ערוצים בהם אתם יכולים לפנות אליהם בכל בקשה שאלה או תלונה.
כמו כן ניתן לעשות מגוון גדול של פעולות באתר האינטרנט של בנק יהב, לעיתים ניתן לחסוך זמן רב ולקבל את המענה בצורה היעילה והמהירה ביותר, השירות מוענק ללקוחות בנק יהב בלבד כדי להתחבר אליו תקבלו סיסמה וקוד משתמש שבאמצעותם תוכלו להתחבר לאתר לעשות מגוון פעולות וגם לקבל מענה באופן מקוון משירות הלקוחות של הבנק.
בנק יהב שירות לקוחות ערוצי תקשורת
מוקד יהב ישיר שירות לקוחות: 2616* או 02-5009911,
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות
מוקד אנושי בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:30 עד 18:00 ביום שישי בשעות 8:30 עד 12:00
מוקד ניירות ערך ארצי: טלפון 02-5009915, פקס 02-5010062
המוקד פעיל בימים: ראשון בשעות 08:45 עד 16:45 שני עד חמישי בשעות 08:45 עד 18:00 שישי סגור
טיפול בגביית חובות בטלפון: 02-5009781
מחלקת פניות הציבור משלוח דואר: בית יהב, רח’ ירמיהו 80, ת.ד. 36333 ירושלים 91363
תיאום פגישה בטלפון: 2617*
כמו כן תוכלו גם להיעזר בטופס יצירת הקשר שנמצא באתר כדי לשאול שאלה לפתור בעיה או כל דבר רלוונטי אחר ולקבל מענה בהקדם מבנקאי, יש למלא את כל הפרטים שלכם ולכתוב את ההודעה באופן ענייני.